کد خبر: ۲۵۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
جلیلی نماینده مردم درنهمین دوره مجلس شورای اسلامی طی پیامی فرارسیدن حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.
به گزارش آرانیوز (اختصاصی)، متن پیام به شرح ذیل می باشد؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِل فِیهِ الْقُرْآنُ»

ماه رمضان ماه نزول قرآن، ماه رحمت و بندگی و آگاهی بیشتر از حقایق هستی است و این هدف در سایه تلاوت قرآن و تدبر در آن به دست می‌آید.

بار دیگر ماه مبارک رمضان فرا رسید و مومنان با قلوبی مالامال از ایمان و امید، به ضیافت پرشکوه و بی نظیری می روند که حضرت دوست میزبان آن است. با حلول ماه رمضان ، شیرینی سحرهای مناجات رنگ میگیرد و محبّت و قرب در دلهای خشکیده بشر جوانه میزند.

رمضان المبارک، ماهی است که تمام زمینه های معنوی به منظور گرایش به ارزش های متعالی، برای اقشار مختلف جامعه فراهم است. نهایت لطف خداوند در این ماه شامل انسانها می شود، لطف همین بس که خداوند متعال در ماه رمضان یک شب را به آدمی داده که برتر از هزار ماه است ، در شب قدر درهای آسمان بیش از هر زمان بر روی انسانها باز است.

در ماه صیام که بزرگ مرد تاریخ اسلام و تشیع حضرت امیر المومنین (ع) با ضربات کفر و تحجر در محراب نماز، به شهادت می رسند با ایجاد فضای معنوی و سرشار از روحانیت، زمینه ای فراهم می شود که انسان خداجو، با تمرین، آمادگی و تقویت اراده، در برابر خواهش های نفس اماره ، حریم شخصیت و کرامت الهی خود را بازسازی و مصون دارد.

در چنین فضایی، مؤمنان با مقدمه سازی و فراهم کردن زمینه های معنوی در ماه های رجب و شعبان، خود را برای ورود به این ماه شریف و پربرکت آماده می کنند و با حلول این ماه با شور و اشتیاق و دادن اطعام و افطاری به نیازمندان، شب زنده داری و عبادت، تلاوت قرآن، دعا، استغفار، دادن صدقه، روزه داری روح و جان خود را از سرچشمه فیض الهی سیراب می کنند.

اینجانب ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان به عموم مسلمانان به ویژه مردم شریف و شهید پرور استان خوزستان موفقیت همگان را در بهره گیری مناسب از فرصت عظیم و معنوی ماه مبارک رمضان از درگاه حضرت احدیت مسئلت می نمایم.

اسماعیل جلیلی رییس هیات مدیره بنیاد ملی توسعه ایران اسلامی
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار