کد خبر: ۲۵۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶
مدیرکل موسسه اعتباری توسعه (تعاونی وحدت) در منطقه جنوب غرب کشور با اشاره به موافقت با پروسه ادغام دو مجموعه گفت: همزمان با میلاد با سعادت امام علی (ع) کلیه تابلو های تعاونی اعتبار وحدت به برند توسعه تغییر نام پیدا کرد که این اتفاق مبارک را به همه مشتریان موسسه و مردم استان های خوزستان و بوشهر تبریک عرض می نمایم.
به گزارش آرانیوز (اختصاصی)، حمیدرضا جهازی اظهار کرد: با رایزنی هایی که توسط سهامداران مجموعه انجام شد شرایط را برای ادغام در موسسه اعتباری توسعه مهیا نمائیم و این پروسه برای تائید نهایی به شورای پول و اعتبار ارسال گردید.

جهازی بیان کرد: ادغام چند فاز دارد. فاز نخست ادغام تغییر تابلو ها بود که مرحله اول به نحو احسن به سرانجام رسیده است. در فاز بعد از آن در آینده ای نزدیک دستگاه های خودپرداز با برند توسعه مستقر خواهد شد و شروع به خدمات رسانی خواهد کرد. همچنین در فاز بعد اوراق اداری و مطبوعات شعب با برند توسعه تغییر خواهد کرد.

وی اذعان داشت: بی شک در آینده ای نزدیک کلیه خدمات و زیرساخت های بانکی توسعه اعم از آنلاین سازی حساب ها، سیستم شتاب، نصب خود پرداز شعب، صرافی، بیمه، ساتنا، دایره ارزی و ... در شعب ما مستقر می شود. که این مهم حاصل اعتماد ویژه مشتریان به موسسه می باشد و این موفقیت را خدمت همه مشتریان و مردم استان های خوزستان و بوشهر تبریک عرض می نمایم.

مدیرعامل موسسه توسعه خوزستان عنوان کرد: بی شک سهام داران و مدیران مجموعه تمام تلاش خود را جهت خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به مشتریان گذاشته اند. و این تلاش پس از دو سال به ثمر رسید که امروز ماحصل آن جشن ادغام برای مشتریان است.

جهازی در پایان خاطر نشان: بی شک ارمغان امروز ما پس از دو سال تلاش مستمر و دائمی به مشتریان موسسه، خبر خوش ادغام است. از این پس به واسطه اعتماد مشتریان نوید روزهای خوشی را خواهیم داد.

اطلاعیه
مشتریان گرامی
نظر به جلسه امید بخش سهامداران موسسه اعتباری توسعه (آرمان) با عوامل بانک مرکزی، و قول مساعد این مقامات مسئول برای رفع موانع پیش روی، مشکلات حقوقی و ادغام به اطلاع می رساند از روز شنبه خدمت رسانی موسسه مجددا آغاز گشته و طی ماه آینده سیستم خودپرداز شعب به شتاب متصل خواهد گردید. از کلیه مشتریان محترم استان خوزستان تقاضا می کنیم ضمن حفظ آرامش و همدلی، در صورت نیاز به ارائه خدمات روز شنبه به شعب مرجع خود مراجعه کنند. لذا خواهشمندیم جهت ارائه خدمات به مطلوب ترین حد ممکن و همچنین سرعت در ارائه خدمات از هجوم بی مورد به سمت شعب خودداری نموده و تجمع بیجا مقابل درب شعب نداشته باشید تا پرسنل خدوم ما بتوانند در فضایی کاملا آرام پاسخگوی نیازتان باشند.
با تشکر و سپاس
روابط عمومی موسسه اعتباری توسعه (آرمان)
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار