کد خبر: ۲۴۵۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
وزارت صنعت ۱۲ روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری با حضور نعمت زاده اولین جلسه اقتصاد مقاومتی استان تهران را برگزار کرد.
به گزارش آرانیوز،اولین جلسه اقتصاد مقاومتی استان تهران امروز با حضور نعمت زاده به عنوان جانشین ستادفرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور برگزار شده است.

مس فروش در این نشست ،  احیاءماده 138 قانون مالیات های مستقیم در خصوص معافیت مالیاتی بنگاه های تولیدی جهت تشویق به ساماندهی واحدهای استان تهران  را الزامی ذکر کرد. همچنین  رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تهران ،  در این جلسه گزارشی از وضعیت صنایع و جلسات ستاد تسهیل و رونق تولید ارائه نمودند .

وی  با اشاره به برگزاری 419 جلسه ستاد تسهیل دراستان افزودند: جلسات ستاد با حضور استاندار تهران بالغ بر 34 جلسه بوده که2677 پرونده بررسی و3 هزار و  566 مصوبه استنتاج شد که از این تعداد 1906 مصوبه اجرایی و قطعی گردید و در سیستم فراوانی مشکلات بیشترین مشکل در حوزه بانکی با44.9 درصدو 20.2 درصد مربوط به نظام مالیاتی و18.9درصد درحوزه تامین اجتماعی را شامل گردید.

دبیر ستاد تسهیل ورونق تولید استان تهران گفت: در پروژه مربوط به رونق تولید مجموعاً981 مورد برش استانی در سامانه بهین یاب ثبت نام که بالغ بر 357 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد که با پرداخت مستقیم نظام بانکی به یک هزار و  154واحد تولید جمعاً 1410میلیارد تومان پرداخت گردید.
مس فروش با تاکید بر مصوبات قبلی ستاد خواستار پیگیری مجدانه مسئولین تا حصول نتیجه شد وگفت: تعداد 15مصوبه مرجع مصوبات بخش صنعت ،معدن و تجارت بود که بخشی محقق نشده و نیازمندتوجه ستاد فرماندهی کل کشور ودستگاه های مربوطه می باشد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت افزودند: با توجه به اینکه تهران شامل قانون شعاع 120 کیلومتری است استقرار صنایع دانش بنیان و برق و الکترونیک و تجهیزات پزشکی پیشنهاد می گردد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
0
0
يک کم زود نيست؟؟؟
چند وقته رهبر معظم انقلاب دارند مي گن و حتي به اسم سال هم کردند
الان که نزديک انتخاباته يادتون اومده؟؟؟
واقعا افرين
واقعا خسته نباشيد
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار