کد خبر: ۲۴۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه:
فیروزکوه- سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه از اکران اولین فیلم در سینما « آفرینش» این شهرستان خبر داد.

به گزارش آرانیوز، علیرضا فرزان، اظهار داشت: پنجشنبه ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۶ اولین فیلم در سالنی که برای سینما در مجتمع آموزشی « آفرینش» اختصاص داده شده است اکران خواهد شد، این مجتمع فرهنگی روبروی بخشداری مرکزی فیروزکوه واقع است.

وی با اشاره به مطالبه مردم برای وجود سینما در شهرستان فیروزکوه، افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه به عنوان متولی فرهنگ و هنر همواره به نیازهای مردمی در این شهرستان توجه ویژه داشته است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه با اشاره به برخی عملکرد این اداره از ابتدای سال ۹۶ گفت: در آستانه نوروز طبق یک سنت ٢٠ ساله کارناوال نوروزی با طراحی رامبد رفیعی و روح الله اسفندیار و  با همت انجمن هنرهای نمایشی فیروزکوه در سطح شهرستان به اجرا در آمد و به استقبال نوروز رفت و شادی و شور را به میان مردم شهر و مسافران در حال گذر از شهر برد.

وی گفت: این نمایش خیابانی متشکل از سه بازیگر اصلی و بیش از ١٠ بازیگر گروه فرم می باشد که کارگردانی آن را حسن شهرآشوب بر عهده داشته که با استقبال بسیار خوب علاقمندان مواجه شد.

فرزان از اهداء ۲۰۰۰ جلد کتاب بین مسافران نوروزی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه شهرستان فیروزکوه بین  سه استان مازنداران، سمنان و تهران واقع شده و پذیرای مسافرین زیادی است این کتاب های اهدایی بین مسافران توزیع شد.

وی ادامه داد: این کتابها از تنوع خاصی برخوردار و با موضوعات فرهنگی، اجتماعی، تاریخ و ادبیات، هنری، کودکان و روانشناسی بوده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه گفت: همچنین در جهت ارتقاء سطح هنری هنرجویان موسیقی، معرفی و آشنایی مردم با کلاس‌ها و فعالیت‌های آموزشگاه آزاد موسیقی و نیز افزایش انگیزه هنرجویان موسیقی برای کار گروهی کنسرت موسیقی « نوای خوش» نیز در این شهرستان برگزار شد.

بر اساس این گزارش فیلم های « مبارک» و « گشت ۲» به عنوان اولین فیلم ها در سالن سینمای مجتمع آفرینش شهرستان فیروزکوه اکران خواهد شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار