کد خبر: ۲۳۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷
امام جمعه آبادان:
امام جمعه آبادان گفت: به عملکرد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد نقد جدی داریم، اگر او به شیوه خودش عمل کند ما هم به شیوه خودمان عمل خواهیم کرد.
به گزارش آرانیوز، امام جمعه آبادان اظهار کرد: منطقه آزاد دست از خوداجرايى در برنامه های فرهنگی هنری بردارد، بدون مشورت و هماهنگی با رييس شورای فرهنگ عمومی اقدامات ضدفرهنگی در شهر برگزار می کنند.

وی افزود: برخی دلشان برای برگزاری کنسرت لک می زند، شادی واقعی را برای مردم به ویژه اقشار کم برخوردار ایجاد کنید نه کانون های فساد در جامعه، هزینه های گزاف برای کنسرت ها پرداخت می شود اما سه سال است از بودجه ای که قرار بود از سوی منطقه آزاد برای نوسازی و احیای مساجد اختصاص یابد خبری نیست.

وی بیان کرد: گفتنی است قرار است 22اسفند در ایام سوگواری حضرت ام البنين(س) و ورود پیکر مطهر 168شهید دوران دفاع مقدس از مرز آبی در خرمشهر کنسرت سالار عقیلی به دعوت منطقه آزاد اروند برگزار شود.

یانیه جمعی از هیئات مذهبی شهرستان های خرمشهر و آبادان


با تسلیت به قلب آکنده از ملال مولانا صاحب العصر و الزمان (عج)

جای بسی تاسف و تاثر است که منطقه آزاد و در راس آن مدیران فرهنگی این سازمان در یک اقدام ناشایست و مخل فرهنگی و مذهبی اقدام به برگزاری جشن و کنسرت در روز وفات شیر زن کربلا و مادر حضرت رشادتها ابالفضل العباس (ع) مسما به ام البنین سلام الله علیها، نموده است.

ما جمعی از هیأت های مذهبی و تکایای آبادان و خرمشهر این اقدام شنیع را بشدت محکوم می کنیم و خواستار برکناری مسولین نالایق فرهنگی و ارشاد این سازمان هستیم.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار