حادثه در سیتی سنتر اصفهان ده ها خودروی لوکس را تخریب و منجر به مصدومیت 8 تن شد

حادثه در سیتی سنتر اصفهان ده ها خودروی لوکس را تخریب و منجر به مصدومیت 8 تن شد

به گزارش خبرنگار آرانیوز( حوزه اصفهان )

آتشپاد بهزاد بزرگزاد عصر یکشنبه در پی سقوط لوله های فاضلاب پارکینگ مجموعه سیتی سنتر در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه، رخدادی است که برای همه مکان ها قابل بروز است و اتفاق ویژه ای نیست. 

وی با ابراز خرسندی از اینکه این حادثه جراحت های انسانی به جز هشت مورد آسیب دیدگی جزئی نداشته است تصریح کرد: نشت بنزین از خودروهای حادثه دیده در این پارکینگ توسط ماموران عملیاتی آتش نشانی حاضر در محل کنترل و پاکسازی شده و محل پارکینگ فوم زده شده است. 

وی با اشاره به اینکه این حادثه تنها در یکی از قسمت های پارکینگ مجتمع روی داده است بیان کرد: تعدادی خودروی پارک شده در این بخش از پارکینگ خسارت دیده اند که برخی از این خسارت ها زیاد و برخی تنها در حد شکستگی آینه های کناری خودروهاست. 



آتشپاد بزرگزاد اظهارکرد:هم اکنون عملیات برش لوله ها آغاز شد و همه چیز در کنترل نیروهای امدادی حاضر در محل است. 

وی افزود: 20 دستگاه خودروی عملیاتی آتش نشانی، خودروی فرماندهی ارتباطات و 20 نفر از مسوولان، فرماندهان ایستگاه ها و مدیران و در مجموع 70 نیروی آتش نشانی در عملیات حادثه سقوط لوله های پارکینگ سیتی سنتر حضورداشتند.


** در جریان حادثه سیتی سنتر تنها هشت نفر به صورت جزئی مصدوم شدند

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان نیز پیش از این در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: حوالی ساعت 15 و 30 دقیقه یک مورد تماس امدادخواهی از سوی مجموعه سیتی سنتر مبنی بر ریزش اقلام تاسیساتی از جمله لوله کشی ها به اتاق فرمان اورژانس اعلام شد که به دنبال آن چهار خودروی امدادی به همراه هشت تکنسین فوریت های پزشکی به محل اعزام شدند. 



دکتر غفور راستین افزود: در این حادثه هشت نفر از ناحیه سر، دست و پا دچار مصدومیت شدند که پس از آتل بندی و انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان الزهرا (س) اصفهان منتقل شدند. 



وی تصریح کرد: حال مصدومین رضایت بخش است. 

مجتمع تجاری سیتی سنتر در جنوب اصفهان و ابتدای جاده شیراز قرار دارد. 


منبع : ایرنا