17:42 - 1403/02/05

حضور مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در دیدار رهبری با کارگران و کارفرمایان منتخب کشوری

عطاالله معروفخانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان صبح امروز در دیدار جمعی از کارگران و کارفرمایان منتخب کشور با رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز کارگر حضور یافت
17:34 - 1403/02/05

تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی

مدیرعامل بانک رفاه کارگران در راس هیئتی از مدیران و کارکنان این بانک طی مراسمی به مناسبت آغاز هفته کار و کارگر با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند.
17:04 - 1403/02/05
پیرو دستور مدیرعامل منطقه ویژه لامرد؛

برنامه‌های شاخص در ستاد هفته کارگر منطقه ویژه لامرد به تصویب و ابلاغ رسید/ منطقه ویژه اقتصادی لامرد حامی کارگران

وابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد از برگزاری باشکوه با برنامه‌های متنوع در قالب تشکیل «ستاد هفته کارگر منطقه ویژه لامرد» خبر داد.
16:50 - 1403/02/05

بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی/هادی عامل از بیمه البرز می گوید

در رویدادی که نگاه‌ها را به خود جلب کرده است، بیمه البرز به عنوان حامی اصلی، برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام بین‌المللی جهان پهلوان تختی را عهده‌دار شده است.
16:42 - 1403/02/05

فولاد شادگان، پیشتاز هفت طرح/ پاسخ قاطع فولاد مردان فولاد شادگان به تحریم های ظالمانه با رکورد شکنی های متعدد/حضور پرقدرت فولاد شادگان در بازار های جهانی

شرکت فولاد شادگان، نامی مطرح در صنعت فولاد ایران، سازمانی پویا و نوآور است که از بدو تأسیس تاکنون همواره در حال رشد بوده است. فولاد شادگان با تعهدی قوی به کیفیت، پایداری و رضایت مشتری، با موفقیت جایگاهی برای خود در بازار جهانی ایجاد کرده است.
16:02 - 1403/02/05

تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل

مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون همگام با جامعه کار و تولید کشور، با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق نمودند.
16:02 - 1403/02/05

تذکر رهبر انقلاب به مسئولان اجرایی درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد/ سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است

سرلشکر جعفری با تایید تذکر رهبری به مسئولان درباره حجاب، تاکید کرد: یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رؤیت می‌کنند.
15:57 - 1403/02/05

واکنش روسیه به کمک جدید آمریکا به اوکراین

دبیر مطبوعاتی رئیس‌جمهور روسیه با تاکید بر اینکه تصویب بسته کمکی جدید آمریکا به کی‌یف، وضعیت جبهه نبرد را تغییر نخواهد، در مورد بازداشت معاون وزیر دفاع به اتهام رشوه نیز گفت: موضوع ظن به خیانت مطرح نیست و از حدس و گمان‌ها در این باره باید پرهیز شود.
15:02 - 1403/02/05

افزایش ۱۲۰۰ صندلی روزانه به ناوگان هوایی کشور

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: با اضافه شدن یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ روزانه یک هزار ۲۰۰ صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه شد.
عناوین کلی روزنامه های کشور
آخرین اخبار